Klimat jesienny

11:33 Edit This 2 Comments »
Witamy ją dziś oficjalnie. Wszyscy dziś wszędzie o niej mówią. Choć jeszcze jej nie ma. Czuć już jej mocne perfumy. Korzenny zapach dymu i mgły. Odwiedziła mnie dziś mała myszka. Opowiedziała mi o niej. Jaka jest piękna w słońcu. Ile ma w sobie uroku i wewnętrznego ciepła.
Łzy deszczu bębnią o parapet a ja planuję wygląd nowej prezentacji. Podobno fiolet najmodniejszym kolorem sezonu, więc będzie fioletowa- myślę nad kubkiem jagodowej herbaty i miską śliwek, które nadążają za modą.



2 komentarze:

Mała Mi pisze...

Fiolet jest miłym kolorem... o wiele milszym niż jesień... ;)


Miłego dnia!

MK pisze...

Tak. Mój ulubiony. Gleboki i tajemniczy. Chcę, by jesień kojarzyla mi sie z fioletem. Fioletem, purpurą, śliwką.......
Może wtedy uda mi się przeżyć. :))