wózkowe relacje - cz. kolejna ;]

21:37 Edit This 4 Comments »
Skrzynka pocztowa przywitała dziś anioła kopertą.
Biała, z pisanką na znaczku.
Czarne litery przykryte białym kocykiem parzyły w palce.
Odpowiedź z fundacji x.
Niestety odmowna.
Sympatyczna pani życzy powodzenia. Anioł posmutniał na chwilkę.
Ale tylko na chwilkę…

Cóż. Szukamy dalej.;]


I tu moja prośba do Was. Jakbyście znali jakieś fundacje zajmujące się niepełnosprawnością ruchową, chorobami naurologicznymi, schorzeniami o podłożu genetycznym, zakupem sprzętu rehabilitacyjnego., czy czegoś w ten deseń.
Problem mam ze znalezieniem odpowiedniej fundacji, bo najczęściej nie mieszcze się w ramy.

Chodzi mi tylko o nazwy. Bez namiarów, bez adresów. Do tego już dojdę. Rzućcie tylko jakiś cynk. Może obiło się Wam coś o uszy.
Jeśli tak, anioł b ędzie wam wdzięczny

4 komentarze:

słodko-winna pisze...

Aniele, może coś stąd?
http://katalog.onet.pl/9363,organizacje-na-rzecz-niepelnosprawnych,k.html

bazylia pisze...

Fundacja Dobroczynności ATLAS - tylko to przychodzi mi do głowy.
Kciuki, dobre myśli, zaklinanie - to wszystko u mnie masz Aniele :) uściski :)

MK pisze...

Słodka, właśnie o coś takiego mi chodziło. Dziękoeać, dziękować, dziękować mi zostało :*


Bazylio, dziękuję bardzo. I ATLAS już przeze mnie nękany ;]

MK pisze...

Bazylio, niestety ATLAS odmówił.
Otulam Cię, bo jeszcze mam czym. Nie myśl, że skrzydła opadły. O nie!