Psychoanaliza w pięć minut

13:48 Edit This 8 Comments »
Namówiona zrobiłam sobie enneagram. Nie mam pojęcia, czy to znany test czy też nie ja w każdym razie nigdy nie słyszałam. Zrobiłam z ciekawości, bez przekonania. Mało profesjonalnie, bo zasady, opis, itp. Przeczytałam z grubsza.



I wyszło….
Cała ja…
Typ 2 – dawca:


„Dwójki są osobami, które widzą świat poprzez pryzmat kontaktów międzyludzkich i określają się poprzez służenie innym. […] Te typy mają skłonność do mylenia tego, jak się czują z tym, jak sobie wyobrażają, że się czują w danej sytuacji. Ludzie z tymi typami są skłonni do konfliktów na tle związków i w sprawach sercowych. […] Dwójki są skłonne do odbierania życia w kategoriach ‘daj i bierz’ w relacjach między ludźmi, których traktują jako jedną wielką rodzinę. Z takiego punktu widzenia, dawanie miłości staje się jedną z najważniejszych rzeczy, jakie mogą ofiarować innym. Ludzie z tym typem mają silnie rozwiniętą zdolność identyfikowania się emocjonalnie z potrzebami innych. Mają oni silny nieświadomy zwyczaj wczuwania się w sytuacje innych ludzi i przeczuwanie, co w danej chwili, taka osoba może odczuwać bądź potrzebować.
Gdy dwójki są mniej zdrowe (czyt. Ja), nadal poświęcają dużo swojej uwagi innym, ale zaczynają tłumić swoje własne potrzeby i przekierowują swoją energię w kierunku dbania o innych, niezależnie od tego, czy ‘inni’ tego potrzebuja czy nie. Mogą zbytnio identyfikować się z innymi, tracąc sens własnego Ja, jednocześnie pokładając nadzieję w to, że ktoś je dostrzeże, doceni, pokocha. Dwójki starają się poprzez innych zaspokoić swoje własne potrzeby, które wcześniej same odrzuciły.
Nie jest też zaskoczeniem to, że dwójki mogą borykać się ze związkami ponieważ nie potrafią rozpoznać, ani określić własnych uczuć i motywów, Po to, aby móc uczciwie odnosić się do innych. […] Jest […] dyskretna i szanująca granicę innych ludzi, a gdy jest smutna, ma tendencję do zamykania się w sobie i przeżywania silnych emocji wewnątrz…….”


No i tak….. dowiedziałam się, że umrę rozczarowana ludźmi i zmęczona światem. Że powinnam być smutna i nieszczęśliwa.
Poza tym odnoszę nieodparte wrażenie, że trafiła mi się najgorsza psychoanaliza, najbardziej nudny i męczeński typ z najbardziej pokręconą psychiką.






Ja chyba nie chcę być dawcą........

Chyba nie.......

8 komentarze:

Anonimowy pisze...

Wysłałam Ci zaproszenie na starego maila. :***

Blue pisze...

Aniołku? Ale nie robiłaś chyba tego testu na Fb? Tutaj zerknij: http://www.enneagram.pl/
Swoją drogą, zaskakujące ile możemy się o sobie dowiedzieć... :) To mówiłam ja: 1w2 ;)

Kadarka pisze...

Miałabym chęć udusić Cię za wiarę w takie głupstwa! Czy można kogoś zaszufladkować do danej cyfry, czy człowiek to matematyka, od - do i nic ponad to? Nieco wrażliwsi mogą się załamać po przeczytaniu takich bezeceństw. A jeśli się pomyliłaś i powinna wyjść 3? Kolejna załamka? Jeśli chcesz mogę podać Ci tytuły książek, testów, które są miarodajne, wykorzystywane trafnie przez dziesiątki lat. I co najważniejsze - co dalej robić z tą widzą, a w teście jest tylko wyrok (grom z jasnego nieba, który może być interpretowany z zależności od wielu czynników).
Coś w tych testach jest, np. pasują do jakiejś części naszego ja, ale ja nie zamierzam przyklejać sobie czarnej łatki i nosić ja z miną cierpiętnicy. Krzyczę - jestem kolorowa, zero czarnych dziur i owczych pędów :))

Anonimowy pisze...

I use My Lead System Pro and they have over 20 pre-made campaigns already created.
Or you could just write a press release announcing your
latest blog post. The personal blog is an ongoing diary by an individual is
the most common blog.

My web-site ... blog writing
my web page > godaddy coupon

Anonimowy pisze...

In the final stages, the dimpling is obvious both when lying down and standing
up. For a faster and reliable result, skin care professionals
may recommend these therapies that are less-invasive to the
body. The best way of dealing with cellulite & stretch marks ( is by choosing a treatment option and
sticking to it.

Also visit my web page: How to get rid of cellulite naturally

Anonimowy pisze...

When covering the area, it should be enough to use a
regular bandage. As a word of caution you should also never try to manually remove the warts yourself,
as that can lead to the virus spreading. There are a wide range of self tanners to choose from at department
stores, but why not treat yourself to a spray tan at your nearest tanning salon.



Feel free to visit my web blog skintagremover1a.jimdo.com

Anonimowy pisze...

In your teenage years your hormones thrive due to growth and the Sebum (oil) you produce in your skin.

This reduces the on-site pressure after bleeding is stopped
to allow new circulation and healing. Mainly it is vitamin
E, which is contained in almonds.

My blog - Wart Removal

Anonimowy pisze...

Let us discuss some tips when selecting your web designing firm.

Choosing the right colors can strengthen a site's message and reinforce its goals. If you want to deliver great user experiences it’s important to avoid some of the basic mistakes in web design which can alienate users from visiting your website.

Here is my webpage; bad web design articles