Czy wierzysz, że walczyć wciąż warto??

17:32 Edit This 4 Comments »
Świat staje na głowie. Cierpią ci, co nie zasłużyli. Ludzie, za których mogłam kiedyś w ogień, gotowi wsadzić przyjacielowi nóż w plecy. Dlaczego? Dlaczego tak? Awans? Stanowisko? Prestiż? Pieniądz? To teraz to się liczy? Tylko po to wszystko się kręci?? Fakt, na ludziach nigdy się nie znałam. JA. Zbyt naiwna, by żyć. Pierwsza, do wystawienia.

Ate doszła niedawno do wniosku, że niedzisiejsza jest. W takim wypadku ja nawet wczorajszą nazywać się nie mogę.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Właśnie wróciłam z miejsc, w których to co wymieniłaś nie ma miejsca. Mieszkańcy preferują proste życie. Kochają innych ludzi. Mają czas być. Nie spieszą się mieć...

Pozdrawiam ciepło i wiosennie Aniele.
:*

MK pisze...

chciałąbym tam być.....

maddalena pisze...

Kochanie... ale czy my naprawdę chcemy to zmienić? :*

MK pisze...

właśnie... ;)